onsdag 9 oktober 2013

Spinning gjorde mej gla

Testade ett nytt spinningpass i dag trots att jag tycker att den träningsformen är halvtråkig

Glad för det för passet var super och passade mig perfekt

Gav rejält endorfinpåslag och flera av mina kollegor noterade att jag var ovanligt uppåt på eftermiddagen

Lite mindre uppåt är jag när det gäller Kungens öronskabb som verkar halvt omöjlig att få bukt med helt och hållet :( Tror det är dags för veterinärbesök nummer två så jag får proffshjälp att göra rent hans öron ordentligt……..

I dag kom jag åtminstone ihåg att det var varmt

IMG_8783

page101308

Tootsien passad fint till Long frill cardigan och underklänningen

Trött som attans efter spinningen och lite mentalt efter jobb så nu blir det soffhäng

Ha det gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Men vad skönt det låter att slita sig ut lite fysisk. Jag skulle nog behöva just det jag med. Snygg dagens!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fick belöning och heja powder woman. Kram!

    SvaraRadera
  3. Bra där! Imponerande, för jag tycker just spinning måste vara tråkigaste träningsformen EVER!!! Kram och Go´kväll

    SvaraRadera
  4. Underbart det låter med träningen, måste komma igång.
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  5. Jag blir pigg som sjutton av träning! Hoppas ni får ordning på öronen. Kram

    SvaraRadera