söndag 20 oktober 2013

Shoppat mig lycklig

Eller det har jag faktiskt inte – jag är inte alls nere men jag kunde inte låta bli att ordvitsa lite

IMG_8892

Förra helgens spaning i den här superfina butiken gav kraftigt habegär

När jag fick mailet som annonserade 15% rabatt i webbshopen kunde jag inte hålla mig

IMG_8829

Två ljuvliga fil-å-flingor, nyponsoppe,  kräm-å-mjölktallrikar bor nu hos mig. Inte alls billiga trots 15% men väldans fina och humörhöjande :)

När jag är klar med tvätt och städ ska jag fortsätta ingåendet av mina Veronica Combat från Frye

IMG_8895

Som alla Fryeboots är de rejält hårda i skinnet och det tar ett tag innan de blir bekväma ;)

Ha en fin söndag!

IMG_4199AAAXXXc

3 kommentarer:

  1. Finfina skålar, hade inte varit helt fel med sådana humörhöjare nu när vi börjar närma oss den mörka och färglösa perioden.
    De där Frybootsen är allt bra snygga. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, lyckliga du som har butiken i din stad. :) Längtar tills jag kan komma på besök ännu mer nu.
    Kramar och hälsa Kungen.
    <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Ursnygga skor! Och fina skålar. Kram!

    SvaraRadera