torsdag 10 oktober 2013

Påfyllning i kassan :)

Före

IMG_8789

 

Efter

IMG_8797

Så skönt att bli av med det – högst irriterande att se det varje dag och veta att jag inte kan använda det

Ja det är stökigt i hyllan ;)

I morgon är det fredag och det längtar jag verkligen  efter

Dels för att jag är väldans sliten men också för att det är dags för Body Pump

Kanske kanske blir det en fortsättning ändå – protesterna har varit massiva och i dag gick det ut ett mail med en förfrågan om vi vill ha kvar passet även om tiden ändras från kl 12 till 14

Hoppas så in i norden…….

IMG_4199AAAXXXc

6 kommentarer:

  1. Skönt att bli av med sånt som inte används, särskilt såna där utrymmeskrävande grejer ;-)

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp konstaterade nyss när jag klev upp att det såg väldans luftigt ut :)
      Kram

      Radera
  2. Nej du har inte stökigt i hyllan! Vill du se stök ska du komma hit och beskåda min sons rum när han gått loss där inne;)
    Skönt att du blev av med bandet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha som ett katastrofområde antar jag :D
      Kram

      Radera
  3. Så du har redan börjat med julpyntet:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi den är invirad i dun och står framme året om
      Kram

      Radera