torsdag 31 oktober 2013

Oskar bloggar

Den där Rosen alltså – hon måste vara den lataste människan ever?

Nu kommer hon hem igen och gnäller om att hon inte orkar blogga för hon har varit på spinning två dagar i rad och är så trött så trött

Ujujuj

Hur fasen kan man påstå att man blir utmattat av att spinna undrar jag och tycker att det var ett löjligt svepskäl – nä lat är hon!

Och så har hon alldeles för mycket prylar – särskilt på skrivbordet

IMG_9020x

Kolla bara på allt krafs där i hörnet – jag får ju knappt plats

Efter några snygga och helt omärkliga tassmanövrar såg det bättre ut

IMG_9025x

Hej Rosen – vad gör du där nere på golvet hehe

IMG_9028x

Väldigt bra plats det här!

Bäst jag slutar driva men henne nu om jag ska få min middag :)

Tjing tjing

3 kommentarer:

  1. Haha... du tänker exakt som Muffin, en dam som du förmodligen gillat en hel del, rätt färger har hon ju också... :-) Kram till er båda!

    SvaraRadera
  2. Ja herregud. Att spinna är det enklaste i världen. Tokiga tvåhjulingar alltså. Kram Sigge

    SvaraRadera
  3. Spinning två dagar i rad låter heljobbigt! Fint poserande på skrivbord:) Kram

    SvaraRadera