måndag 7 oktober 2013

Oskar bloggar

Jag blir mer och mer impad av Rosen – faktiskt!

Hon fattar att det är tråkigt att käka ensam och om jag säger till kommer hon och håller mig sällskap

IMG_8753

Jag vet att hon vill att jag ska äta upp mig lite och jag äter gärna en extra gång om hon sitter bredvid ;)

I lördags var det hur mysigt som helst – ja det var som att vara på ett sånt där spa

Först gosade vi hur länge som helst i sängen, sedan fick jag pälsen ordentligt kammad och klorna putsade

Tyckte egentligen inte att det där sista var så nödvändigt för jag är så försiktig så när jag gosar med Rosen – stryker bara med tassen lätt och fint utan att ha klorna framme……

Det är väl bäst att hon får visa vad hon haft på sig i dag annars kommer hon troligen att tjata järnet

IMG_8767

Hon tjoade och skrek i morse så att jag vaknade där jag låg i den goa varma sängen. Det var nåt om gammal goding som hon älskar och inte haft på sig på länge

Ja jag bryr mig inte alls om vad hon har på sig – tycker det är mycket snyggare med päls som jag har. Lång, len och nästan onödigt tjusig om jag får säga det själv

IMG_7859

Nu ska jag ta en lur i Rosens f.d. fåtölj!

Tjing

7 kommentarer:

  1. Helt rätt, ta över stället men se till att hon har kläder på sig i alla fall:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha haaa jag håller med du är onödigt tjusig precis som din matte!:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Håller nog med om att det inte är mycket som slår din päls:) Men Rosen var fin med i dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tror du skulle skrämma katterna i Thailand.....de är alla så små och smala...många saknar svans?? tror de blivit hundbitna....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhh, en dejlig kat! :) Elsker dine jeans... Er det Please?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :) Ja det är Please men jag har klistrat på rosorna själv!
      Kram

      Radera
  6. Hon har det bra där hemma hos Rosen hon:) Kram Nilla

    SvaraRadera