torsdag 3 oktober 2013

Online igen :)

Så avskuren att det nästan kändes obehagligt. Inte så hemskt att vara datorlös som jag trodde men att inte kunna använda Ajjfånen var lite knäckande ;)
Så till det där fina jag skröt om i går
Jag provade den i Barkarby under en utflykt med Lingonet men lät den hänga kvar eftersom det verkligen inte är någon vardagsklänning
 
Bild 475x
 
Funderade ett bra tag innan jag la ut den här bilden eftersom den är lite avslöjande men det kändes för tråkigt att bara visa den här under av exemplaret som dök upp på Tradera och klickades hem eftersom jag inte kunde glömma den
 
IMG_8724
 
Om jag inte skriver ut klänningens namn blir bilden åtminstone inte så lätt att hitta – tror jag?
 
En riktig festblåsa som aldrig gick i produktion och är väldigt ojämn i storlekarna. Jag provade en 3 i Barkarby och den var något mindre än den 3 jag klickade hem. Generellt är de alltså små i storlekarna
 
Eftersom torsdag är en 2-dag blir det samma middag som i tisdags – broccoli med citronpeppar. Jag äter med pinnar så går det inte så fort :)
 
Jösses så skönt det är med internetuppkoppling igen!!!!!!
 
Kram

20 kommentarer:

  1. Jeflar i havet vad läckert! Timglasfigur så det skriker om det! Och vaddå avslöjande! Mer tuttar åt folket! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja mer tuttar åt folket !
      Kram

      Radera
  2. Den kjolen er en drøm på deg!!! Bra du fikk klikket den hjem:)
    klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta blev så superlycklig när jag såg den på T
      Kram

      Radera
  3. Grattis x 2 då får man väl säga! Den sitter f ö som en smäck på dig, verkligen! Klem

    SvaraRadera
  4. wow vad snyggt!!!!!
    Charlotte

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt! :)
    Skönt att det löste sig med uppdateringen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt!!! Härligt att du är uppkopplat igen:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad menar du med dag 2?
    Mvh Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lina , jag kör 5:2 och i går var en "svältdag" :) Jag dricker tre Itrimshaker under dagen och 150 gram broccoli till middag vilket funkar perfekt för just mig.

      Radera
  8. Wow! Så himla fin. :)
    Kramis!

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg klänning och den sitter ju perfekt!
    Fnissade lite åt att du har brallorna nere:)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Den sitter som gjutet på dig! Säger som Linda, mer tuttar åt folket ;-)

    kram

    SvaraRadera
  11. Tack för hejaropen :) Jag är så himla glad att den dök upp :) Och brallorna hade jag glömt bort hahaha
    Kram på er!

    SvaraRadera
  12. Kan du rekommendera samma plastikkirurg till mig ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha nej men Maidenforms BH:ar är helt suveräna på att puffa till ;)

      Radera
  13. Jättefin! Försökte komma i en sån på Freeport i somras i mindre storlek; gick inte jättebra. =)
    Förstår att du njuter av den.

    SvaraRadera
  14. Den sitter verkligen som en smäck på dig! Snyggt!! Storleken på denna är hopplös, jag har provat den i två storlekar, den ena gick inte att få igen i ryggen och den andra hängde löst över bysten. Halvstorlek hade fungerat kanske..... Du har tur som får den att sitta så bra. Kram

    SvaraRadera