lördag 5 oktober 2013

När impulsshopparen nyktrar till

Den där Odd Mollypåsen jag visade i går innehöll tre saker – en som jag bestämt mig för att köpa redan tidigare, en gåva och ett rent impulsköp

pageccc

Vantarna åkte med utan särskilt mycket eftertanke men idag fick de gå tillbaka till butiken – jag behöver inte alls några vantar för 695:-

För mindre peng än vantarnas pris fick jag fyra kuddar hos Indiska

1000002798263

1000002799260

Två av varje med 20% rabatt och en kupong på 150:-

IMG_8756

Mycket mycket nöjd med det bytet :)

Klockan är tidig eftermiddag och jag velar mellan att ta en promenad eller slänga mig i soffan med min nya bok

Känns som om Ove vinner…………………….

IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Fingrade på vantarna i Sthlm...men de kändes lite väl dyra....tänk om jag slarvar bort de!?
    Fina kuddar.
    Kram Tit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det var just det - priset är ju löjligt faktiskt!
      Kram

      Radera
  2. Snygga kuddar! Den t-shirten har jag också men i beige, väldigt användbar.
    Är lite avundsjuk på dig som ännu inte har läst Oveboken, den är så bra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu först blir det Ove - jag har gjort fisksoppa i drygt en timme )
      Kram

      Radera
  3. Ove vinner i alla lägen!

    SvaraRadera