måndag 28 oktober 2013

Med beröm godkänd tror jag

 

IMG_8949

Jag lämnade den i köket med 10 godbitar i när jag gick i morse. Den var tom när jag kom hem och jag lade undan den. Den unge herrn är nu väldigt uppjagad, springer framför mina fötter och leder ut mig i köket där han jamar högt

Kul grej det där!

Tycker synd om er som bor söderöver – här regnar det än så länge bara rejält

IMG_8967

Det har tydligen inte hindrat någon från att sitta på Folkoperans uteservering och blossa på en fet cigarr

IMG_8965

Det här är mitt favoritverk alla kategorier och jag skulle gärna köpa en biljett om det inte vore så att den här uppsättningen är så långt från originalet att den knappt går att känna igen. Förutom den magnifika musiken då som man inte har lyckats konstra till konstaterar jag småsurt och reaktionärt ;)

Regnet slår mot rutorna, Kungen börjar lugna ner sig, här är varmt och gott

Life is good helt enkelt

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Hade liknande leksak åt dobermannen jag hade för många år sedan. Jäklar vad hon röjde med den bollen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att han tycker om den. Jag är glad vi slapp undan Simone.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men så festligt! och jag är också DJUPT imponerad över monteringen av lampan, jag hade nog fått ett smärre sammanbrott efter typ 2 minuter... Klemar

    SvaraRadera