måndag 14 oktober 2013

Konst på jobbet

Nä det här är inget inköpt konstverk utan några påhittiga grabbar som roat sig :)

IMG_8734

IMG_8735

IMG_8736

Ganska kul tycker jag även om jag hoppade till första gången jag såg den när jag rundade ett hörn

Superjättebra i dag: Body Balance kommer att fortsätta

Mindre superjättebra: blir att vänta till onsdag innan Oscar får besöka veterinären

Vet att jag är pjoskig – det är ju inte frågan om kallbrand liksom – men ändå…………….

Nu är jag trött och hungrig så dags att sluta

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. cool figur! Undrar bara vilken storlek du har på din Million dollar dress?
    Mvh V

    SvaraRadera
  2. Hej :) Jag har strl 2 och kan inte knäppa längre än vad du ser på bilden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Som jag misstänkte små i storlek : ((

      Radera
  3. Vilket konstverk? Sånt gör mig glad.
    Och du det kommer att gå bra med kingen.
    kramis

    SvaraRadera
  4. Såg ju läskig ut den där gubben! Måtte han bli av med skabben nu!! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag förstår precis vad du menar. Inget när det gäller barn och djur kan hända för snabbt. Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag hade nog fått en hjärtinfarkt om jag sprungit på den där på jobbet...
    Trist med skabben. Jag ska med ena jycken till veterinären på torsdag. Ska kolla om han blivit botad från sin hudsjukdom...så jag håller tummar och tår!
    Kramar

    SvaraRadera