måndag 28 oktober 2013

Juligt värre :)

Jag gjorde en utflykt till Barkarby igår och bestämde mig för att göra det ordentligt

Odd Molly - Rusta - IKEA


99 kronor hos IKEA och ett helt helvete att bygga ihop men jag är toknöjd. Mindre nöjd med det hyllplan jag köpte - eftersom jag inte orkade mäta det som skulle ersättas tog jag fel storlek ;)




Två förpackningar pyttejulkulor a 49 kronor hos Rusta. Funderar på att använda dem i stället för lav i adventsljusstaken med tanke på Kungens faiblesse för att knapra på allt grönt ;)

Det var det hele efter ca 4 timmars spring men jag slänger in några bilder från Rusta där julen känns en liten smula annorlunda?






Visst vill vi ha glittriga tygfiskar i granen.......eller????




Hmmmm.........

Jag glömde som vanligt att ställa om klockorna och undrar återigen om någon vettig människa kan se till att vi slipper fjanterierna vår och höst

Kram!

5 kommentarer:

  1. Hej! Fanns det något roligt på Odd Molly? Vilken färg på texten på ryggen har din lila Grandmas? Är koftan i royal lila eller vilken lila?
    Mvh Li

    SvaraRadera
  2. Nej du inget kul hos Odd Molly - jag köpte ett par cashmereleggings förr 200:- men det var väldigt utplockat. texten på Grandman är illgul och själva koftan är djupt lila och inte alls i närheten av royal som ju har mycket rött i sig.
    Hälsningar Anne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd att den inte var i royal!! Och synd med Barkarby OM!
      Men kul bilder ; ))

      Radera
  3. Håller med dig vem sjutton har kommit på detta fåneri med att ställa om klockan...dygnet har ju sina 24 timmar ändå oavsett. Söta julkulor!
    Kram Marika

    SvaraRadera
  4. Jag ska absolut överväga glitterfiskar i granen - som vi inte har.
    Vi har en sköldpaddsfärgad katt med ADHD...

    SvaraRadera