onsdag 30 oktober 2013

Helt vanlig onsdag utan dramatik

Ja en sån där dag som bara passerat förbi utan att utmärka sig

Eller ……dagens spinningpass var super och jag är fortfarande endorfinkickad och astrött :)

IMG_9011

Inte lätt att fota nu i mörkret och det får bli lite som det blir

IMG_9005

page131030

Vad tycker ni om armbanden från Hipanema? Onödigt hypade eller snygga?

Han låg där i morse och han har nyss lagt sig tillrätta på samma plats

IMG_9015

Ny favoritplats med en dubbelsidig filtaktig sak som värms upp av hans egen kroppsvärme. Hur fiffigt som helst och tydligen skön

Nu väntar sushi och djup fåtölj och väldigt tidigt hoppisäng!

Kram

6 kommentarer:

  1. Det är skönt med sådana dagar med tycker jag. Kungen ser verkligen ut att ha de kungligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. så skönt det lät med träningen. Jag gillar dessa armband men har inget själv (än) kram Nilla
    ps missa inte min inbjudan till ett exklusivt bloggevent i februari som jag går ut med idag

    SvaraRadera
  3. Visst blir man lite speedad av träning?! Jag tycker det är bra att träna innan nattpass för jag blir så himla pigg:)
    Armbanden är snygga men kanske lite väl hypeade.
    Kram och sov så gott!

    SvaraRadera
  4. Han ligger fint i fönstret där:) När det gäller Hippanema så tycker jag väl att dom är fina. Men för dyra. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte precis som Linda, de är snygga men onödigt dyra.. fin är du i alla fall, som vanligt. Klem

    SvaraRadera
  6. För mig är de flesta smycken hypade eftersom jag aldrig kommer mig för att använda det.
    Men sushi kan aldrig bli för hypat det. =)

    SvaraRadera