tisdag 29 oktober 2013

Gratisreklam och paket

Hur tungt och grått får det lov att vara undrar jag och svarar själv: ungefär som i dag men här går gränsen

Det ska inte vara kolsvart när jag går hem från jobbet :(

Det var i alla fall väldans kul att komma hem och hitta en påse på dörrmattan

Mössletandet är härmed officiellt över

IMG_9013

Supersmooth beanie i skönaste blandningen cashmere och silke

Adopterad från en skön böna i FB-gruppen :) Tack Eva!

page131029

Såg ju så lagom kul ut på produktbilderna……….

Har ni hittat till Apotea ?

Om inte tycker jag att ni ska kika in för de har väsentligt lägre priser på receptfria grejor än alla andra apotek och fri frakt

Jag har beställt två gånger och jag är minst sagt nöjd

Det här var alltså gratisreklamen – tycker att jag kan kosta på mig det med min begränsade men härligt trogna läsarskara

Den här mannen glufsar middag så det står härliga till hihi

IMG_8999

Ha det fint!

IMG_4199AAAXXXc

3 kommentarer:

  1. Snygg mössa! Och din rödhåriga sambo går ju inte av för hackor heller:) Kram

    SvaraRadera
  2. Den mössan sitter perfekt på dig, jättefin!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin mössa du fått tag på! och den är skitsnygg på dig :-)
    Kramar!

    SvaraRadera