söndag 6 oktober 2013

Fyndchans för Stockholmare :)

SÅLT

1030_vit-600x600
 
Attract gå/löpband, använt ca två timmar 1.000:-
Alltså som sprillans nytt och ett felköp fast det visste jag inte då Kingen avskyr det lågfrekventa ljud som alstras när man använder det och jag skulle behöva en källare att promenera i
 
Nu har jag inte det så jag biter i det sura äpplet och slumpar bort det – jag betalade 2.995 + frakt
  • Tar liten plats, hopfällbart
  • Stark motor, stabil konstruktion
  • Hastighet 1- 12 km / h
  • Variera lutningen; 0, 3 och 7%
  • LCD skärm visar hastighet, tid, kaloriförbrukning och puls

 

IMG_8458IMG_8459
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ficklampan ingår inte ;)
 
Lämna en kommentar eller maila mig på
 
hornsgatansros (at) live.se
 
om du vill köpa det

1 kommentar:

  1. Ett riktigt fynd! Hade jag inte redan ett skulle jag slå till;) Kram

    SvaraRadera