söndag 13 oktober 2013

En lördag i bilder

Soooovmorgon med låååångt kattgos

Inte mycket som slår det

Underbart höstväder utan blåst och galet strålande sol

Promenad in till stan

IMG_8844

Hornsgatan – Gamla Stan – Operan

IMG_8811

Mathilde – ett måstebesök när jag är i stan :)

IMG_8310

IMG_8312

IMG_8813

Kungsgatan………..

IMG_8814

…….upp till Panduro

IMG_8817

IMG_8820

Svårt att välja så tre ark hamnade i påsen

Vidare längst Sveavägen till Syster Lycklig på Tegnérgatan

IMG_8824

IMG_8825

IMG_8829

Som vanligt ville jag ha allt men höll mig

IMG_8831

Blommor inhandlades på Östermalmstorg men där någonstans tog fötterna helt slut efter ca tre timmar och det fick bli tunnelbana hem

Där låg någon och jäste på duntäcket och pep att han behövde kelas med :)

IMG_8836

IMG_8835

IMG_8833

IMG_8834

Nej – kom tillbaka – vi är inte klara än!!!!

En väldans bra lördag trots Ove hihi

IMG_4199AAAXXX

3 kommentarer:

  1. Mysig höstlördag. Just att promenera i stan är nog det jag saknar mest av Stockholm.

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha haft en underbar dag! Fina bilder! Mysigare butik än Mathilde finns inte, skulle kunna köpa med mig allt. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket läckert åk på översta bilden:) Och vilka ursöta ludna fossingar han har kissen! Kram

    SvaraRadera