fredag 27 september 2013

Superjättebra fredag :)

Ja visst är det kallt, visst regnar det och visst har det varit kaos på jobbet inför kvartalsskiftet
Men inget av det bet det minsta :)
Först fick jag bara lovord om mitt pratande i går – blev så himla glad för jag hade verkligen lagt ner mycket jobb och att “underhålla” en hoper chefspersoner på engelska var jädrigt pirrigt. Jag klappar mig själv på axeln!
Sen fick jag ett urgulligt mail från en läsare som jag klistrar in här utan underskrift
Hej!
Måste få göra en bekännelse... Av alla de bloggar jag ögnar igenom under dagarna, så är det några jag har fastnat för. Din bland annat:-) Inte för att jag är superintresserad av sånna där Molly-kläder (fast lite snygga är de) utan för att få en skymt av Oskar:-) Skönt att det gick bra i helgen när ni hade besök.
Trevlig helg!
Tack snälla snälla du – jag blev alldeles fnissigt glad och du kan kolla längst upp i högra hörnet på bilden här nedanför;) och så får du en bonusbild
IMG_8664
Lite koftaunderklänningstuk i dag – friday leisure :)
Ja så var det Body Balance på lunchen och jag har blivit klart bättre – härlig boost för självkänslan
Ovanpå det så var den hårige helt underbar i morse och mös i sängen hos mig så länge att jag nästan kom för sent till jobbet
DSC_0042
pic by Lingon
Och nu är det fredagskväll och jag har choklaaaad :)
Ha det så skönt å kram!




10 kommentarer:

  1. Men vad roligt med mail från en fin läsare:) Ha nu en underbar kväll med Kingen och chokladen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var det gulligt <3
      Kram!

      Radera
  2. Vad kul att få ett sådant mail! Så söt den lilla Oscar är. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är galet förälskad :)
      Kram

      Radera
  3. Mer choklaaad åt folket och en råtta till Oskar.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) jag har gnaskat lite men det finns mer kvar ;)
      Kram å suss gott!

      Radera
  4. Bra där. Man ska klappa sig själv på axeln när man har gjort något man är stolt över. Det ska uppmärksammas. Det ska firas. Absolut. Egoboosta på. Och katten. My god. Så fin.

    SvaraRadera
  5. Ja du äntligen har jag lärt mig att vara stolt när jag lyckas med något :) Fö är jag galet är i katten!

    SvaraRadera
  6. Grattis till din prestation och till en lyckad vecka! Härligt att ha en fin katt och gosa med och fira sig själv lite :-)
    KRAM!

    P.S. Ses vi på torsdag?

    SvaraRadera
  7. Tack fina och visst ses vi på torsdag :)
    Kram!

    SvaraRadera