söndag 1 september 2013

Säljes: höstens Jaquard jumper lilac strl 1

FINNS EJ KVAR - RETURNERAD TILL BUTIK

#421 Jaquard Jumper lilac

Trodde jag skulle bli galet kär i den men när jag väl fick hem den blev det bara “ mjaaaa den är ganska mysig” och det räcker inte för att den ska få tillträde till min överfulla garderob :)

Mjuk och inte alls sticksig och lite tunnare och smidigare än de tidigare yllekoftorna/tröjorna  -  50% lammull, 38% bomull och 12% nylon

Jag har betalat ca 1.200 och säljer för 1.100 inklusive vanlig postfrakt inom Sverige

Om ingen nappar till på tisdag går den i retur till butiken

Maila mig på

hornsgatansros@live.se

om du har frågor eller vill köpa den

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Tråkigt, för den är fin! Jag köpte vårens modell och kom inte heller överens med den.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättefin och skön men den där hurrakänslan kom aldrig......
      Kram

      Radera
  2. kan du skicka bild på hur den ser ut på, är intresserad! min mail är sara_hult@hotmail.com
    hälsningar,
    Sara

    SvaraRadera
  3. du vill inte byta mot en Elin Dress i dark grey i nyskick? stl 1..

    SvaraRadera