måndag 30 september 2013

Så himla typiskt men bra!

Kryptisk rubrik som får sin förklaring genast

IMG_8712

Just i dag när jag bestämt mig för att haka på 5:2 ska vi naturligtvis tacka av en kollega på jobbet :o

Men har jag bestämt mig så har jag – måndag och torsdag blir svältdagar vilket passar mitt träningsschema finemang

Smet in till stan på lunchen och fick nya ögonbryn – både färg och form fixades. Jag är helt värdelös på att plocka mina ögonbryn men börjar bli bra på att färga :D

IMG_8711

Ingen makeup förutom lite rouge och läppenna så det ser lite märkligt ut men det fixar jag i morgon

Ja har inte riktigt fått in i skallen att det är kallt nu så varje morgon har jag klädpanik och väljer jeans som bas

IMG_8707

Såg mig nödsakad att skala bort huvudet för jag hade munnen öppen som värsta byfånen och riktigt så bekväm är jag inte att ni får se det. I bloopersmappen hamnade originalet

page130930

Blenda short dress som har lite ull i sig och West West som är helt i ylle passade perfekt

Jahaja – dags att festa loss på 150 gram Broccoli :)

Kram å ha en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Jag kör 16:8 metoden, det betyder att jag skippar frukosten och äter först vid lunch och sen får jag äta till klockan åtta för att sen följas av en fasta på 16 timmar till lunch nästa dag. På helgen lever jag som vanligt, så jag kör min egen variant på 16.8 :-) Men det fungerar hur bra som helst, jag mår fantastiskt bra i magen, har nog inte mått så bra på flera år och så har jag blivit av med de extra kilona som har smugit sig på under ett par år :-)

    Det här med kylan är riktigt svårt, jag får verkligen tänka efter varje morgon annars går jag ut alldeles för tunt klädd.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter alldeles perfekt för mig som avskyr att äta frukost! Testar det om 5:2 inte funkar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag som älskar tårta hade ju fått ett stilla helvete att låta bli dom där;) Bra gjort att inte glufsa! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag drägglade nästan när jag såg bilden på Insta. Hur har det gått i dag tycker du?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. 3 st Itrimshaker + 150 gr broccoli på kvällen - inge problem alls för mig som har pulvrat tidigare. Hungrig ja så jag har fyllt på med vatten :)
      Kram

      Radera
  5. Lycka till med 5:2 själv tror jag att jag ska härma Natascha, det låter som att det skulle passa mig.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Och det är av någon anlednng alltid extragott när man har tårta på jobbet? 16:8 lät intressant, jag gillar inte heller frulle precis.. Klem till er båda

    SvaraRadera
  7. Dom där tårtorna var säkert finare att titta på än goda;)
    Jag har testat en "2 dag" en dag, var konstant hungrig och svimfärdig...måste ha gjort något fel?!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tårta! Vilken tajming. :) :)
    Kram snygging

    SvaraRadera