måndag 16 september 2013

Regn, regn och regn och fler av samma

Bra sammanfattning av denna händelselösa måndag

Det enda positiva – och jag fokuserar ju så klart enligt doktorns order  enbart på det positiva – som hände var när Lingondarlingen ringde och bekräftade att hon landar hos mig på fredag eftermiddag

Det samtalet räcker ju faktiskt för att lysa upp hela veckan :)

Ska bli kul att se hur Kingen reagerar på övernattande gäst – han ligger fortfarande under sängen sedan min snälla granne ringde på för en timme sedan och erbjöd nyfångad strömming :o

Han behöver verkligen vänja sig vid andra människor och inte tro att alla som ringer på är dumma veterinärtanter som ska grejsa i öronen

Tråkväder gav tråkbild – gick inte att fota hemma så jobbspegeln fick duga

IMG_8508

Varken bild eller outfit är så vidare värst – underklänningen är för lång men numera orkar jag inte bråka omkring på morgonen om det inte blir riktigt som jag tänkt mig.

Älskar de gamla 9th sweaters och mycket riktigt – det finns tre i garderoben

page19koftor

Ska se till att locka fram Oskar nu så att vi kan trängas i TV-fåtöljen. Vet inte vem av oss som njuter mest :)

Ha det gott!

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Trevligt med Lingonbesök! Jag har två 9th Sweater i min garderod, dags att damma av dom snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med Lingon-besök....hoppas Oskar kommer fram och hälsar lite!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Myyys. Jag förbereder lite kattmynta här. :) Ska bli så kul.
    Kramar
    <3

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med Lingonbesök:)
    Om än en suddig bild men jag kan ju inte bli annat än glad av ditt vackra smajl!
    Kram snygging!

    SvaraRadera