tisdag 10 september 2013

Oskar bloggar

Nu stönar den där Rosen om att hon är trött och inte orkar blogga igen
 Jag vet var skon klämmer – hon har varit på det där som kallas gym och lyft alldeles för tunga vikter bara för att hon tror att hon är stark :) Skulle aldrig falla mig in att hålla på så!
Nej så här ska det se ut



Å vad jag älskar min hängmatta! Här ligger jag å spanar på matte när hon skriver om mig
Matte har hittat på ett nytt sorts godis som heter messmör. Hon påstår att jag behöver det för min mage men jag är alldeles säker på att jag får det för att jag är så söt
Jag fick tjata lite för att matte skulle gå med på att lägga ut den här filmen

Hon muttrade något om att hon åter löjlig när hon jollrar med mig och jag håller med lite. Men säg inget till henne för jag älskar när hon gosar och pratar med mig :)


Fattar inte riktigt hur hon gjort med det här klippet  - jag skulle vilja ha bildrutan större men så vidare teknisk är hon ju inte den där Rosen
Jaja det får väl bli som det blir - jag kan ju inte direkt tvinga henne att försöka få till det
Tjing tjing

9 kommentarer:

  1. Haha, vilken tur att du inte är mer teknisk än matte:) Ska absolut inte säga något om jollret.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Bra där - annars slutar hon kanske både med joller å gos hehe
      Kram

      Radera
  2. Hej snygga Oskar,
    Vad bra att rosen tränar så hon kan gulla ändå mer med dig. Hälsa henne att sätta videon från privat till offentlig på youtube också så jag får se lite gull. :)
    massa kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herre min skapare jag får nog säga åt henne på skarpen - det borde hon väl ändå ha fattat!
      Kram goa Lingon

      Radera
  3. Skönt att du fått det så bra där i ensam majestät Oskar.
    Klart det ska jollras; det är liksom essensen i kattägandet. ;)

    SvaraRadera
  4. Skulle också vilja ha en hängmatta! Ser himla gött ut:) Kram

    SvaraRadera
  5. Ser hur najsigt ut som helst att ligga i den där hängmattan:)
    Kram

    SvaraRadera