tisdag 17 september 2013

Odd Molly + Chillnorway = sant

Mera regn och då kan man ju tycka att en sammetskappa är lite opraktisk?

Klart den är men jag ville verkligen ha den på i dag

IMG_8515

IMG_8516

Jag gillar både kappan och klänningen väldigt mycket och tycker nog att Kung Oskar kunde ha kostat på sig lite applåder där i bakgrunden i stället för att bara ligga och stirra rakt ut

Inte händelselöst på jobbet direkt : jag förbereder en dragning på engelska för diverse chefer som ska ha en heldag ute på mitt jobb

Fler avdelningar än min ska få besök och jag sliter mitt hår för att få ihop ett antal människor till ett kort samordningsmöte. Har så klart kollat allas kalendrar innan jag bokat och ser att alla har fri tid just då

Men varför i hela h-vete kan man inte svara på kallelsen??????

Fyra av åtta har bemödat sig om att svara. Innebär det att resterande fyra kommer och tycker att detta faktum är så självklart att de inte behöver svara eller saknar de helt enkelt hyfs?

Lär ju visa sig på torsdag klockan 15 :)

Ja hoppsan – kanske inte så nödvändigt att kräkas här i bloggen men jag behövde tydligen det

Nu lämnar jag er i fred och övergår till kattmys

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Den kappan har jag också haft i dag:)
    Det finns inget bättre än kattmys när man bara vill vara.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kattmys slår det mesta! Eller nja kanske inte besök av Lingonet :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä, ska väl inte vara så svårt att svara ja eller nej. Mys på! Kram

    SvaraRadera
  4. Ååh, det var en snygg outfit! Så fint ihop! Det är klart du skulle kappan, trots regn :-)
    Tradigt jobbtjafs har jag också. Sitter och retar upp mig i soffan nu... Hoppas jag lugnat ner mig tills i morgon :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fin är kappan och man behöver väl inte vara så praktisk hela tiden? Blir så tråkigt då ju. Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
  6. Fina kappan! Och jag längtar efter att hälsa på dig och mysa med kingen.
    Kraaam!

    SvaraRadera
  7. Den klänningen är så fin, gillar mönstret! Kram:)

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg matchning!
    Det är bra att kräka av sig lite, hoppas du presenterar antalet som kommer på mötet:)
    Kram

    SvaraRadera