onsdag 25 september 2013

Mulan och jag

I morse hade jag plötsligt inget att ha på mig – nädå – verkligen ingenting alls :o

IMG_8652

Triumph jacket låg framme – jag gillar lila och rosa ihop – visste att Mulan fanns begravd där någonstans i mörkret……..

page130925

Jag har Mulan i min bloppis men undrar om den ska få stanna för jag gillar den ju? Men jag har ju för mycket kläder?

Jag är trött som en plätt och tänker slänga mig i soffan tillsammans med Kingen om han bara kryper fram???

Trappstege + skruva å greja med taklampa= lite läskigt ;)

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

4 kommentarer:

  1. Fin färg på den där Mulan, kanske synd att sälja den.... Snygg dagens!
    Vad mysigt det låter att få mysa med kissemissen :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt tillsammans det där. Inte sälja.. :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Sälj inte om du gillar! Det är så tråkigt att ångra sålda kläder...
    Snygg är du i din outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Finfina Mulan. Behåll tycker jag:) Kram

    SvaraRadera