onsdag 11 september 2013

Katten är kammad och potatisen färdigkokt

Det första hör till normal kvällsrutin medan det andra händer några gånger per år på sin höjd

Den här matlagningskygga och lata lilla människan har nämligen fått för sig att fixa en matlåda till i morgon

Vov voj voj var månne detta sluta :)

För övrigt har jag testat ett nytt spinningpass i dag och det kommer att bli ett fast pass för mig. Urkul men asjobbigt och det ska bli spännande att se hur lång tid det tar tills jag orkar hänga med ordentligt

Jag ville helst av allt vråla åt tjejen som sjöng med i låtarna samtidigt som hon cyklade järnet

IMG_8419x

Så här bekymrad är jag inte alls – hade bara lite bråttom

Housetrucker dress är en gammal favorit som har en säker plats i garderoben för det är en av mina favoriter. Blomman mitt fram består av ditsydda pyttepärlor och jag försökte mig på en närbild men det gick inget vidare så jag skippar den

Nu slänger jag mig i soffan medan Kingen föredrar hängmattan där han snarkar och piper lite :)

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

3 kommentarer:

  1. Inte alls illa med matlåda, och vad duktig du är som tränar! Ha en mysig kväll med Oskar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Spinning kommer jag aldrig att ge mig på! Tortyr med dom där jäkla smala små sadlarna! Tacka vet jag roddmaskinen:) Kram

    SvaraRadera
  3. Du är ju superduktig.. Jag har inte kommit iväg på pass än men hoppas bryta den trenden snart.
    Massa kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera