torsdag 12 september 2013

Ja nog fasen var det en bad hairday

Jag skulle ju så klart ha tvättat håret i går efter spinningen eftersom det inte bara var kläderna som var genomblöta

Snuskade mig och satte upp det så jag kunde leka lilla my i stället

IMG_8432

Jag skulle nämligen till frissan i dag efter jobbet. Blev både inpackad masserad och klippt – rena himmelriket

Har lärt mig att inte vänta för långe med klippning – var inge kul alls att bli av med en hel decimeter innan semestern :(

Hösttrött? som jag är kommer det inte att hända något alls här i kväll. Tänker inte ens sätta på TV:n – bara mysa ner mig i min stora fåtölj och läsa……………..

Ha en skön kväll!

9 kommentarer:

  1. Fin du är! Jag gillar blandningen av ljuva och tuffa kläder och skor. Har du något namn på leggings och sneakers?
    Kramizar Mags

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du -då har vi samma smak :) Leggingsen är Smaallville i chalk - finns i bland på Tradera och skorna är Studswar - supersköna!
      Kram

      Radera
  2. Men vad skönt med massage och pyssling i håret.
    Trevlig kväll och här truebloddas det. :)
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tänkte väl det ;)
      Kram!

      Radera
  3. Skönt att få fixat håret! Själv får jag vänta helt till 27:e, men då jäklar:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt ljuvligt och jag somnade :))
      Kram

      Radera
  4. Oavsett om du haft en bad hairday är du grymt snygg i din Dagens! En riktig drömoutfit! Och tillsammans med ditt leende var det nog ingen som tittade på håret :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad glad jag blir! Kände mig verkligen som skrutt.
      Kramar

      Radera
  5. Fy fan vad gott med huvudmassage! Fin dagens! Kram

    SvaraRadera