lördag 7 september 2013

Gårdagens film

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag är glad att jag ropade hem den från Tradera för ett pris som motsvarar 50% av vad det skulle kosta att hyra den hos min lokala videobutik ;)

rock-of-ages-blu-ray-cover

Att se Tom Cruise som hardcore rockstar vill sig inte riktigt  - däremot var det hyfsat gott om nostalgisk bramusik för min del

10791429-large

Alec Baldwin som homosexuell klubbägare som mot slutet får ihop det med Russel Brand??? Nja vet inte riktig………

Någon annan som sett den?

Vad tyckte du?

För övrigt har jag en formidabel träningsvärk efter Body balancepasset i går :D

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Har inte sett filmen men väl musikalen i London!
    Låter helt klart sevärd:) Bra jobbat med träningsvärk och allt:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lovar att musikalen slär filmen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nä, inte sett men hört bra om musikalen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gillar den! Härligt överdriven och mycket bra musik! Kram

    SvaraRadera
  5. Såg den på planet till Mexico och den var bättre än väntat, tycker jag. Framför allt så funkade ju Tom Cruise i rollen bättre än jag kunde ana =)

    SvaraRadera