lördag 21 september 2013

Fredagsmys helt i min smak :)

Klart det är fredagsmys att få hit käraste Lingonet

bild 2 (1)

Ja hm ….lite fotofjantande och jag tappar det helt hihi

Provning i Odd Mollybutiken?

Oh ja!

IMG_8573

Kommer inte ihåg vare sig namn eller pris på jackan men den är varm och bekväm och säkert jättesnygg på rätt person ;)

IMG_8575

Den här vill jag rysligt gärna ha men priset på 2.995 och det faktum att den påminner alltför mycket om min Dudette gör att jag avstår

IMG_8574

De två plaggen ovan provade jag i storlek 1 och här har jag fått på mig en för stor men alldeles totalljuvlig “indiankofta” med krage av mongoliskt får

Om ni i stället kikar in hos Lingon finns där mycket bättre bilder :))

Till sist ännu en lite sak som jag har svårt att låta bli

IMG_8577

IMG_8579

Fantastiskt snitt och en väldigt kvinnlig modell. Ganska tunn och inget för riktigt kallt väder men i mina ögon såååå vacker. Jag provar strl 1 och skulle inte kunna få in något mer under än den Housetrucker dress jag har på mig

Vi knallade vidare lite på stan men var lite trötta båda två och intog Hornsgatan för lite paus innan vi begav oss ut igen – var för sig till två olika destinationer

IMG_8587

När jag kom tillbaka från Systemet såg det ut så här i mitt kök

Inte dumt!

Inte dumt alls :)

Ha en härlig lördag – här skiner soooolen

IMG_4199AAAXXXc

3 kommentarer:

  1. Åh den där kappan är ju helt jäkla underbar! Och långkoftan hade du ju kunnat tälta i;) Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken mysdag och mycket snyggt har du provat:)
    Skönt att komma hem till ett sådant kök!
    Kramar

    SvaraRadera