lördag 21 september 2013

En tur på stan med Fotodåren

I dag slapp hon ut – Fotodåren :)

IMG_8588

Vi bestämde oss för att göra Hötorget i det fantastiska vädret

IMG_8593

Ren fröjd att bara gå omkring och titta på allt härligt

IMG_8612

Efter en kaffe i strålande sol på Konserthusets trappa var det dags för Systrarna Voltaire i PUB-huset och jag kan inte låta bli att göra en bildkavalkad på grejor jag gillade

IMG_8597

IMG_8598

IMG_8600

IMG_8610

IMG_8609

IMG_8608

IMG_8607

Hoppas att ni har det bra – min lördag har så här långt varit synnerligen njutbar :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Låter alldeles perfekt att strosa runt på stan med ett Lingon:) Ha nu en mysig kväll med!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig dag även här. Ett tag var det bikiniöverdel och shorts :) Så fina saker hos Systrarna..förstår habegär väcks. Hälsa Lingonbäret och ha en fortsatt fin lördag, Klem

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig lördag n verkar haft! Gillar bilderna nedan mycket! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Systrarna Voltaires butik var ju helt underbar! Dit ska jag igen! Kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt! Dagen har ju varit fantastisk och jag har roat mig med att städa. Dålig tajming!

    Hälsa Lingonet!

    kram

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra att du har det bra! Det ser ut som det kommer att bli en fin helg :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hur kunde jag missa den butiken i våras? Jag som bodde granne med butiken...
    Kramar

    SvaraRadera