söndag 1 september 2013

En ren och skär glädjelördag

Oj så jag behövde det här – en dag helt utan bekymmer tillsammans med människor jag tycker om :)

Anette och Linda – tack för i går <3

IMG_8305x

Mobilandes lite medan de väntar på någon som står i kassan och ska betala men systemet krånglade

 

IMG_8303x

Älskar den :)

 

IMG_8293x

Även fast det inte var en zebra kunde vissa inte låta bli att pilla lite när vi var inne på “lilla” Mathilde på Biblioteksgatan där vi kikade in på väg till Sephora lite längre ner mot Norrmalmstorg

 

IMG_8294x

Vissa av oss tog chansen att få proffshjälp och lämnade butiken med lite påse medan vissa av oss mest okynnesfotade

IMG_8300

 

Nere i Sergelgången blev jag alldeles glad och studsig

IMG_8322

IMG_8325

De var riktigt jäkla bra och tjejen med rött hår närmast i bild en stjärna

Äter gör man så klart på Vapiano och så kan man dessutom ha turen att hamna mitt i en syriansk svensexa :)

IMG_8327

Som tack för att jag fick ta bilden krävde den blivande maken en kyss på kinden vilket han så klart fick

På kvällen ett besök på ett kul ställe men det får ett eget litet inlägg tillsammans med bilder från Mathilde i PK-huset så att det inte blir så långt här

Ha en fin söndag även om det skulle regna som det gör här

Kram!

11 kommentarer:

  1. Ser ut som ni hade det alldeles toppen. Jag följde er hela dagen på insta :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är fortfarande glad i dag :)
      Kram

      Radera
  2. Underbart och här pussas det på främlingar.. :) :)
    kram och ha en fin söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Rosen going lite crazy ;)
      Kram

      Radera
  3. Himla trevligt att få hänga lite med dig:) Kram❤

    SvaraRadera
  4. Tack själv! Härligt att få tanka lite energi och glädje :-) en härlig dag fick vi! kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta för härligt träffande :)
      Kram

      Radera
  5. Har ju följt er på Instagram och FB! VIlken toppendag ni haft! Blir lätt avis på er när jag själv har jobbat hela helgen (ja, denna med...)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Haha. Syriansk svensexa. Verkar ha varit en riktig toppendag. Gillar klänningen/tunikan. Material? Bomull? Plysch? Snygg på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha det var skitkul och att sedan få se urduktiga streetdansare var ju inte direkt deprimerande :) Klänningen är i mjuk tunn bomull och så jäkla skön!

      Radera