fredag 13 september 2013

En in – en ut för en gångs skull

Första gången jag lyckats göra två affärer så gott som samtidigt

Den här juvelen i storlek 2 får äntligen ett nytt hem

What a mesh dress

IMG_8372

Såååå nöjd med min etta :)

Samtidigt får mina koftor nytt sällskap som jagats i rätt storlek väldans länge

#805 Hoodly knit cardigan powder

Hoodly Knit jacket i powder storlek 2 på väg hit :)

Så trött så trött är jag – precis som alla fredagar när arbetsveckan är slut och kanske lite hungrig om jag känner efter………

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Kul när plagg hittas i rätt storlek. Det är inte värst mycket action här heller på fredagar:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin klänningen och nää jag har ju den koftan... :) I den storleken. Haha.
    Kramar och suss gott

    SvaraRadera
  3. Men nää vaaa hahaha
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du har hittat plaggen i rätt storlek! Klänningen är verkligen fin, en riktig keeper, men det är ju inte riktigt lika kul om plaggen inte sitter optimalt.
    Och koftan är en riktigt favorit här hemma, jag är ju väldigt svag för koftor med luva :-)Kram

    SvaraRadera