tisdag 3 september 2013

Dagens och sista chansen med sänkt pris

I morse tänkte jag ta på min nya höstklänning men insåg att jag inte ville ha något mörkt och höstigt när solen skiner

IMG_8369

Och minsann fick gladskorna följa med igen efter att ha legat i sommardvala för bara fötter i sandaler känns för somrigt trots allt

Jag är väldigt glad i den här klänningen som troligen kommer att hitta hit i fler färger förutom helgens nyshoppade

#261c Topping short dress lite almost black

Annan färg, annat mönster men samma fina modell

Jag håller på att testa alla träningspass på jobbet för att lista ut vilka jag ska boka regelbundet och i dag var det Pilates. Bra för smidighet och styrka men lite tråkigt kanske?

På torsdag blir det spinning som jag redan bestämt mig för att göra till ett fast pass och på fredag testar jag Bodybalance

Bäst att sova och äta som folk alltså :)

Sista chansen då?

Jag hann inte skicka tillbaka Jaquard Jumper i dag så det HÄR gäller till i morgon efter jobbet. Jag har sänkt priset till 1.100 inklusive vanlig postfrakt inom Sverige

Dags för mat och TV4 play eftersom jag inte lyckades se hela Elementary i går ;)

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Ja jösses, i dag var det tydligen inte läge för höstkläder. Vi hade 3-4 grader när jag upp vid 6 tiden, och mitt på dagen var det över 20 grader i skuggen. Snygg stass som alltid:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sommar var det här i dag:) Snygg dagens och du var ju störtsnygg i den mörka med! Kram

    SvaraRadera