söndag 15 september 2013

Butiksspaning

Det här blir snudd på reklam men jag gillar Indiska :)

IMG_8462

Jätteskönt väder så efter det obligatoriska tvättpasset och mer kletande av antiskabbmedel i Kingens nacke, tog jag mig en promenad in till stan

Jag behöver/vill ha flera små ljuskällor och började hos Indiska där jag hittade rätt på en gång

IMG_8489

Passade på att spana runt ordentligt samtidigt som jag okynnesfotade

IMG_8490

Gillar den här större varianten också men jag behöver ingen taklampa just nu?

IMG_8491

IMG_8492

IMG_8486

IMG_8487

IMG_8488

Och när jag kom hem………………………………….

IMG_8451

…………hade någon parkerat sig i “min” fåtölj :)

Så klart!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Vad mycket fint det finns i lyktväg! Men det är inte mycket som slår snyggingen i din fåtölj:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Indiska har himla mycket fint nu! Och vad skönt han ligger där missen! Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig dagens och så mycket fint du spanat på!
    Mina jyckar ligger som din katt, i min fåtölj och vräker sig:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sötisen. Ser nöjd ut där i fåtöljen.
    Mycket snyggt på Indiska. Gillar skarpt den där kudden
    Ha en skön måndag

    SvaraRadera