fredag 27 september 2013

Bra men tröttande torsdag

Lite snopet att det var så kallt att yllekappa var ett bra alternativ


Helt oredigerad bild på mig och Eden Melton Coat eftersom jag fulbloggar på jobbet :o
Ni som också har den här kappan kan rädda de omtåliga knapphålen på samma sätt som jag gjort
Stryk en tunn rand med superlim runt hela knapphålet så håller det fint och syns bara om man har ansiktet precis intill kappan - och det har man ju inte :)
Gårdagens föredrag gick hur bra som helst men jag var helt urblåst i skallen och aptrött när jag kom hem - låg bara i soffan och gosade katt
ha en fin fredag - det är freeeedag!

4 kommentarer:

  1. En fin fredag till dig med:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är det freeedag snygging!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja helt galet vad snorkallt det blev på stört... :o( och jag som inte ens hunnit börja leta ny vinterjacka och jag behöver verkligen en ny... attans :o)
    Japp, fredag, lovely... :o) KRAM!

    SvaraRadera
  4. Min kappa har fått knapphålen är förstärkta med kantband, men jag kan tänka mig att det fungerar finfint med superlim. Mitt största problem med den här kappan är att ärmarna är alldeles för korta. Jag har kappan i storlek 0, den passar hur fint som helst för övrigt, men jag tror att Odd Molly måste ha gjort ärmarna extremt korta i just den storleken. Så ett försök att förlänga dem är på G, hoppas att det blir bra, tycker annars väldigt mycket om kappan. Kram

    SvaraRadera