fredag 6 september 2013

Bästa fredagen!

Ja det är det för jag har inte varit alldeles glad sista tiden och i dag har jag både skrattat och sjungit :) Så väldigt väldigt skönt!

Jag håller ju på att testa en massa olika pass för att bestämma vilka 2 eller 3 som ska bli fasta återkommande varje vecka

I dag var det dags för Body Balance och jösses hahaha – graciös som en flodhäst drattade jag på ändan ett par gånger men trots det blir det här en favorit som ska köras varje fredag kl 12

Beskrivningen lyder: en blandning mellan tai chi, yoga och pilates och det var både jättekul, jättesvårt och jobbigt

IMG_8384

Ingen kung i hängmattan för att beundra dagens outfit – han har gosat ner sig i sängen och snarkar :)

På väg hem blev det närmast en storhandling på ICA. Så jäkla osmart en fredag eftermiddag men jag insåg att mycket behövdes fyllas på

Tyckte att jag behövde en bukett rosor och eftersom ingen annan fattat det så köpte jag mina egna

IMG_8380x

Mätt glad och allmänt nöjd avslutar jag här för att ha filmkväll – berättar i morgon vad jag sett och vad jag tyckte

Ha en härlig fredagskväll!

IMG_4199AAAXXXc

3 kommentarer:

  1. Jag investerade i mina egna rosor jag med i kväll:) Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med sådana dagar där man kan både skratta och sjunga:))
    Smart att köpa rosor till sig själv, jag stod med en blomma i handen vid kassan men någta "klydderövar" höll på som bara den och jag hade brått så det blev inga idag...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hur nu lilla du skulle agera flodhäst förstår jag inte:) Hoppas du och Oskar hade en mysig kväll..
    Kram

    SvaraRadera