torsdag 1 augusti 2013

Värstbästa mailet och Smirk shorts igen ;)

Jag var ju inte så glad förra veckan när jag upptäckte att det enligt lagersaldot bara fanns ett kvar

 

Nu är jag helt jätteglad - kolla vad som landade i mailkorgen efter att jag frågat dem om de kunde ta in fler:)

Hej!

Ursäkta för sent svar.

Vi har hittat fler på lagret och kommer att lägga upp dessa på hemsidan under dagen.

Mvh Marielle

 

Jadå – jag har beställt två stycken

Fantasi när det gäller påklädning på morgonen är det ont om

IMG_7954

Jag som tjatar om att jag har för mycket kläder………

Stövlar på eftersom jag visste att det skulle bli regn på eftermiddagen. Dessutom gillar jag mina Fiorentini Baker som är supersköna och andas så jag inte blir varm om fötterna.

Tog en sväng om djuraffären och fyllde på leksaksförrådet. Kung Oskar har nämligen kommit igång ordentligt och gillar både att spela boll och gömma råtta. Det senare gör han så bra att jag inte kan hitta dem :))

Ha en skön kväll å kram!

8 kommentarer:

  1. Snygg outfit och man kan inte ha tillräckligt många råttor. Vänta bara tills jul, hihi.
    Kramis!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Han ser fram emot julen <3
      Kramar

      Radera
  2. Den där du har under koftan provade jag idag ... och förbannade att jag var så sen på den svarta som nu är slut överallt. *surar och tar ett glas vin istället*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man trött påsig själv ;)

      Radera
  3. Det där är en klockren sommardagens:) Råttor blir lätt borta, sen hittas en hel samling i alla fall i detta huset..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inser att den kommer fram så småningom :))
      Kram

      Radera
  4. Grattis till att ha blivit med inte mindre än två pottskåp snart:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja pottskåp is da shit!
      Kram på dig

      Radera