tisdag 20 augusti 2013

Välkommen Tootsie!!!!!

Jag fortsätter med mina outfit/kläderytligheter – jadå det kommer mera :)

Så kan jag ta bort ett plagg från önskelistan där det legat i flera år. Att hitta den i powder i storlek 2 var sååå mycket svårare än jag hade trott så gissa om jag är nöjd nu :)

Superfint skick till mycket rimligt pris

IMG_8172

Det har funnits gott om ettor ute på Tradera men jag får inte riktigt plats i en etta om jag vill kunna knäppa den ordentligt men den här är perfekt

Ha en underbar kväll!

IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Så snygg! Jag hade den i grått i stl 2, men den satt inte alls bra på mig..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är sketaglad - det tog mig nästa 3 år att få hem den :o
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är perfekt till dig! En del plagg är svårare att hitta än andra...
    Grattis till ett lyckat köp! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vill ha! Säger jag med ett rungande ja. Tjohoograttis!
    kram

    SvaraRadera
  5. Storg Grattis, jag hade den i grått, men den liksom blev för stor och den är klart snyggast i powder. Gällande sommaroutfits, har mina smirks också blivit väl använda, fast mest de i Military. Det har ju varit perfekt smirk- väder :) KLem

    SvaraRadera