torsdag 29 augusti 2013

Va bra………………….

…………………..att jag fortfarande inte orkar sminka mig ;)

IMG_8277

Jag lyckades ta mig till ett spinningpass idag och här ca 45 minuter efteråt har äntligen det illröda nyllet fått en svag rosa nyans. Majj gadd så jobbigt det var för även om man kan reglera motståndet själv är det väldigt svårt att hålla igen och inte dras med av musiken och ledarens tjoanden

När det hela var över hade jag darriga ben, knallrött ansikte och genomvåta kläder…………

Annars en helt vanlig halvseg dag men i morgon och på lördag väntar kulighheter

Gunnarssonskan och Anette är på väg till Hufvudstaden och det blir först och främst besök HÄR

Ska bli himla kul och jag hoppas hitta inspiration till fortsättning på ryggtatueringen

Någon sorts rosprinsessa? 

Med det avslutar jag för att ägna mig åt lek med en hårig typ som hållit på att tjata en stund :)

Kram

6 kommentarer:

  1. Ska bli jäkligt roligt! Och skönt att få komma ifrån och bara vara! Vi ses! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har längtat - behöver nåt kul nu :)
      Kramar

      Radera
  2. Hejja vildrosen och vad duktig du är som spinnat. 10 plus till dig.
    kramar och hälsa spinnaren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag nog såg jag ut som vildrosen :)
      Kramar

      Radera
  3. Fan vad duktigt! Ni kommer att få en underbar helg, det är jag säker på.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kändes verkligen bra och jag har bokat upp fler pass.
      Kram

      Radera