tisdag 13 augusti 2013

Tusen tusen tack!

Alla ni fina som kommit med konstruktiva förslag och uppmuntran <3


Jag har använt Feliway spray och jag vet inte om det är det som redan verkat men i morse när jag vaknade såg jag att båda lådorna var använda - allt på rätt plats :)

Jag har även beställt den variant som man pluggar in i eluttaget och hoppas att det går bra även i fortsättningen

Så här i backspegeln kan jag se att jag var lite för ivrig - han har ju utvcklats helt fantastiskt på kort tid och vi har långa konversationer på kattiska och busar jättemycket

Trots detta är det ju som några av er så mycket riktigt sa - det är ju en väldigt stor omställning för unge herrn

I söndags vågade han sig på sitt första tokryck och jagade som en galning genom lägenheten och upp i trädet - härligt att se!

Kam på er

Uppdaterat efter jobbet - så glad så glad så glad! Samma resultat igen - båda lådorna använda :))

8 kommentarer:

  1. Åh detta låter superbra <3 Jag tor att han kommer att stråla när han nu inte blir kuvad av den andra i flocken utan får vara egen herre :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Underbart! Vad glad jag blir..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tar nog tid att bli hemtam...mjau mjau.....Kram Tittti

    SvaraRadera
  4. Å vad bra - härligt att höra!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å vad skönt att höra att du har hittat en lösning på problemet. Det är ju en omställning för din kisse att flytta till ett nytt hem så han har nog känt sig lite förvirrad. Så kan ju även vi människor känna i början när vi hamnar i en ny miljö - förutom då att vi inte revirmärker på det sättet :-)Kram

    SvaraRadera
  6. Så skönt och det kommer att gå jättebra!
    kram

    SvaraRadera