torsdag 15 augusti 2013

Trodde det var onsdag i dag?????

Lite i otakt alltså men jag blev glatt överraskad fram på förmiddagen när jag insåg att det är torsdag

Ännu gladare när jag förstår att jag har söndagsmiddagen i hamn fast det är ju så mycket mer än bara det :) Längtar efter min bonusfamilj som bor ganska nära och på söndag ska vi ses. Alltså ännu mera plus för att det är torsdag och inte onsdag

page0815

Vansinnigt allvarligt på Hornsgatan i morse……..eller också är den där Rosen lika trött som herrn längst upp till höger

Håller vad jag lovat mig själv – bara lite datande – och stänger ner för i kväll

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Ja jöss är det åt det hållet blir jag glad, men jag gissar för det mesta en dag närmare helgen, och blir vansinnigt besviken:D Snygg du är!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har också trott att det är onsdag hela dagen idag! Blev himlans glad när jag insåg att det var torsdag :-)

    Kram fining!

    SvaraRadera
  3. allt bra på hornsgatan? / Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt fint här Kerstin och den lille tussen sköter sig som han ska :)

      Radera