söndag 25 augusti 2013

Trendsalesfynd och Oskar är söt :)

Oh ja – det kommer mera för jag har varit en flitig fyndare i ett par veckor ;)
IMG_8242
Barnyard 3-3 blouse – föregångaren till Gauze frill blouse - i en härlig lilarosa färg
IMG_8234
IMG_8238
Att man kunde bli så uppjagad av lek med ett blad från Ampellilja hade jag ingen aaaaning om. Det var i strimlor på ett par minuter och delar av det slukat under ivriga morranden :D
För övrigt har jag klarat bana 109 i Candy crush – inte att leka med, dammsugit utan att skrämma livet ur Kingen och tvättat med experthjälp vid vikningen av torra handdukar
IMG_8253

Dessutom promenerat en himla massa – nästan onödigt mycket?
IMG_8257
IMG_8258
Oj vad jag älskar Stockholm om sommaren!
Hoppas ni haft en fin helg
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Ni är ju så söta båda två. :)
    kramis

    SvaraRadera
  2. Vilket finfint fynd och jag kan skicka några blad till Kung Oskar, de bara växer och växer.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack söta - jag har skaffat 3 st - han får massakrera en i taget medan 2 vilar och växer till sig igen :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Snyggt fyndat måste jag säga:) Oskar är bara för söt..
    Kram

    SvaraRadera