söndag 18 augusti 2013

Pigg piggare piggast

Nä inte jag men Kung Oskar :)
Han busade helt slut på mig i går kväll och i dag tar jag sovmorgon!
IMG_7957
Han sköter sig exemplariskt på lådorna nu och har blivit min skugga Inte klängig och pipig och definitivt ingen knäkatt men med mig överallt där jag är
I fredags morse när jag gjorde mig i ordning i badrummet satt han i badkaret och kollade vad jag gjorde :)
När jag skriver detta ligger han på golvet nedanför mig och håller lite koll samtidigt som han slappar
IMG_4199AAAXXXc

2 kommentarer:

  1. Härligt! Så himla kul att det går åt rätt håll<3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sötnosen! Hade också sovmorgon och är nu på tåget till Örebro. Ska handla vinteroverall till lille V:) Och innebandymålvaktsskor till Moa. Törs inte ens tänka på vad dom pjucksen kommer att kosta.....Kram

    SvaraRadera