söndag 18 augusti 2013

Oskar bloggar

Morsning!

Vill bara försäkra alla som oroat sig att jag mår toppen

Jag såg att Rosen oroade sig över mina toalettvanor och inte riktigt förstod att jag behöver mer tid på mig att finna mig till rätta. Tack ni kloka och förstående människor som tipsade henne om Feliway – jag är glad och matte är löjligt glad – nästan lite överdrivet faktiskt – lite bajs på golvet är väl inte så farligt

Pinsamt nog gjorde jag en miss häromdagen när jag var lite slarvig och avslöjade ett superbra gömställe :o Trots att jag både ser och hör mycket bättre än Rosen upptäckte jag för sent att hon spanade på mig

anigifoskar1

Ojojoj det är nästan pinsamt att se det här…….

Jag har i alla fall lyckats uppfostra henne lite till – i lördags sov hon middag med mig i sängen hehe. Hur mysigt som helst och det var inte sista gången – det kommer ju fler lördagar

Funderar som bäst på vilket nästa uppfostringssteg ska vara……

Tjing tjing

10 kommentarer:

  1. Bra gömställe:) Och vad skönt att sova middag! Saknar jag nu när lille V har slutat med et. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rosen tyckte att det var hur häligt som helst :)

      Radera
  2. Ja ni är kluriga små djur. Inte kan man fostra er heller, men vet du Oskarkatten.... det är ju det som charmen med er katter, man kan inte forma er. Ni är så självständiga och gör precis som ni vill eller hur? Fortsätt du att uppfostra matte. Det är ju så lätt att bli slav under sin katt. Hälsningar till dig och matte från Eva L. i Blekinge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva,
      jag är väldigt nöjd med allt jag lyckats med hittils hehe och matte verklar tycka att det är ok :)

      Radera
  3. Haha, kul att du lyckas uppfostra matte:) Så pinsamt var det väl inte?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja lite pinsamt tyckte jag för jag trodde först att det var ett sånt där ställe jag inte fick vara på :)

      Radera
  4. hehehe din smarting Oskar.
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack och bugar - jag är ganska bra - kanske rent av bäst - om jag får säga det själv!

      Radera
  5. Det är rätt Oskar, uppfostra på du!
    hälsar Osis, Sisu och Adelle som gör sitt bästa med trögtanten här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ge inte upp även om matte verkar trög - testa den där varianten med att rulla runt och vara söta - lycka till!

      Radera