måndag 19 augusti 2013

Några av sommarens favoriter

Jag brukar då och då roa mig med att titta bakåt för att se vilka kläder jag använt mest för trots att garderoben är stor varierar jag mig i skov

Jag hittar favoriter som används väldigt flitigt för att sedan få vila

På tämligen ohotad förstaplats denna sommar kommer Smirk shorts

IMG_8060x

IMG_8045x

IMG_8028

IMG_7954

IMG_8165

IMG_8053

IMG_7767

IMG_7852

 

Andraplatsen är inte heller direkt otippad – en favorit som åker fram med jämna mellanrum

IMG_8115

IMG_7930

 

Så har vi sommarens allra bästa köp även om jag gläder mig åt de mollysnyggingar jag hittat på reorna

IMG_7798x

Den fantastiska klänningen som Jade Jagger designade för Indiska

 

Till sist – bästa skoköpet

IMG_7406

Veronica combat från Frye på 50% rea :)

Vilka plagg har ni använt mest i sommar?

IMG_4199AAAXXXc

8 kommentarer:

  1. Smirk shorts helt klart tillsammans med bara ett linne. På jobbet är det nästan till samma kläder sommar som vinter då det är lika kallt inomhus.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har också skitkallt på jobbet - eller bastu så det är inte helt lätt att klä sig
      Kram

      Radera
  2. De där shortsen ser verkligen underbara ut! Och kul att du älskar klänningen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått sååå många komplimanger när jag burit den. Främst från kvinnor vilket känns lite extra kul!
      Kram

      Radera
  3. Har använt en klänning från House of Lola jättemycket i sommar!!!
    Modell solklänning , korallfärgad med vita prickar.
    Av Odd Molly är virkade koft-jackan crochet ming jacket flitigt använd.
    Fay scarf en bubblare.
    Du har mycket fint på dina bilder.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla - jag har också varit lite oddmollyfri i sommar men bara lite :))
      Kram

      Radera
  4. Den översta Smirk-kombon är ju så jäkla snygg! Kram

    SvaraRadera
  5. Mina Short mesh cardigan hänger med mest varje dag och ceremony strap dress är flitigt använd.
    Kramar.
    Smirkchortsen ser helt underbara ut för övrigt

    SvaraRadera