tisdag 6 augusti 2013

Lite vilsen tror jag

Jag har haft den bästa sommaren på väldigt länge och jag har lite svårt att acceptera att semestern är slut och att jag måste jobba

Saknar Lingonet och Lingonhooden alldeles väldigt och skulle helst vilja sätta mig på ett tåg genast

Paradoxalt nog känner jag mig mer ensam efter Kungens intåg?

Brottas alltså lite med mig själv och det gör att blogglusten inte är på topp så jag nöjer mig med att kasta in min dagens – inte helt otippat innehåller den Smirk shorts och ett fortfarande rosarött ansikte som inte gör sig på bild :D

IMG_8045x

page0806

Fina fina Rebiya blouse som aldrig gick i produktion har jag fyndat ute i Barkarby

Om någon sitter på en produktbild på den här i powder skulle jag bli själaglad om jag får den!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Men vad svår den produktbilden var att hitta. Nu ger jag upp ett tag. Du är nog inte ensam om att känna så efter semestern. Ledigheten/friheten och den sociala biten saknas helt säkert hos många, även mig som nästan aldrig är ensam. Hoppas du snart är i fas med dig själv igen..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite semesterbaksmälla är det nog :)
      Kram

      Radera
  2. Sommaren har varit toppen det håller jag med om! Och nån slags 'baksmälla' kommer väl efter. Vi får se fram emot en bra höst och Skåne finns ju kvar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att träffa dig och Anette i augusti :)
      Kramar

      Radera
  3. Åh, fina du….förstår precis och kan säga att även jag känner mig väldigt ensam just nu av många anledningar. Kram sötnos!!

    SvaraRadera
  4. Kramar och massa hälsningar till dig. Saknar dig med såklart och du är välkommen när som helst. Vad sägs om i morgon?
    <3

    SvaraRadera
  5. Så kul att se alla dina kombos med shortsen:)
    Tycker att du och katten borde ta tåget söderut snart!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Semesterslutet är ofta tungt. Kan också få den där känslan när det börjar gå tillbaka till rutiner, jobb och den trista hösten som känns sååå lång. Skickar över en massa peppingkramar och här i cyberspace är du inte ensam i a f

    Kramar i massor
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Jag har ju inte haft semester än och får bara en vecka, men jag håller med om att det varit - och är - en ljuvlig sommar.
    Backlash är väl kanske inte helt konstigt när man haft kul.
    Men kanske är ditt "tillstånd" menat att säga dig nånting?

    SvaraRadera