måndag 26 augusti 2013

Jag har en Triumph jacket och en skrivbordskatt

Riktig sommar fortfarande även om nätterna är kyligare men då fick jag ju chansen att provgå mitt Traderafynd
Väldigt nära att Smirksen åkte på men jag kunde inte hitta dem i morgonbrådskan
IMG_8268
Intresseklubben noterar att det inte längre står någon ormbunke framför det fula eluttaget till vänster i bild
Någon roade sig med att köra ner hela huvudet i krukan i går ;) Eftersom han även ville gnaga på bladen tog jag det säkra före det osäkra och ställde bort den
Är ormbunke giftig för katt?????
IMG_8260
Det här var i går kväll – just nu gömmer han sig bakom soffkuddarna efter hembesök av  veterinär :o Inge kul alls att det kom en främmande tant och lyste i öronen!
Det var nog allt för i dag – ha det gott!
IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Bidrar med en liten lista från gamla jobbet =)
    http://www.agria.se/katt/artikel/farliga-vaxter-for-katten

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Hoppas han snart kommer fram från soffkuddarna. Inte alls kul med veterinärbesök..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lilla gubben där, men nu är det gjort och det var ju bra. :)
    Kramar och hoppas att få se dig live i triumphen snart. <3

    SvaraRadera
  4. Förstår Oskar! Inte roligt att ha främmande folk rotandes i öronen! Och Triumphen är för läcker! Kram

    SvaraRadera