torsdag 8 augusti 2013

Jag har blivit med skåp :)

Tack för pepp Linda – betalat och levereras i morgon vid lunch

IMG_8067

Inte så lätt att fota ur dålig vinkel där inne på Stadsmissionen

Den ska slipas, spacklas och målas med samma färg som mitt förra projekt

IMG_7213

 

Lyckades få på mig uniformsbyxorna i dag också

IMG_8060x 

page0808

Kängorna kommer från Frye och heter Veronica Combat. De är riktigt hårda i foten så det kommer att ta tid att gå in dem……..

Dags för en datorfri kväll och lite middag!

IMG_4199AAAXXXc

13 kommentarer:

  1. Vilken maffig pjäs, förstår att du behöver hjälp med att flytta den :-) Den kommer nog att bli hur fin som helst i vitt! Det ska bli kul att få se hur en ser ut när du är färdig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ingen aning om hur mycket den väger men det kommer två karlar med spännband. Gissar att de får slita ;)
      Kram

      Radera
  2. Grattis! Kommer att bli skitsnyggt! Och en riktigt jäkla skitsnygg dagens har du fått till:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta - gillar kombon jättemycket så extra kul med komplimang <3
      Kram

      Radera
  3. Superfint skåp, grattis till det:)
    Svart eller vitt?=)
    Din dagens är också så klocrent fin!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Instämmer med Linda. Snygg stass och ursnyggt skåp, grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med skåpet och att du fick det på plats. Superfina toppar! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Det kommer att bli kalassnyggt! De där karlarna med sele brukar vara grymma på att baxa saker nästan hur lätt som helst. Ser fram emot "efter-bilder" på skåpet sen.

    kram

    SvaraRadera
  7. Tjusigt...tur du får bärhjälp!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  8. Wow, vilken pjäs som du köpt! Den blir säkert tiptop med lite "Rosen-makeover":)
    Din dagens är hur läcker som helst!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det kommer bli hur snyggt som helst och jag gillar också dagens. Har hittills bara haft ljust till mina smirk, men du inspirerar! Klem och tack

    SvaraRadera
  10. Oh, lejontassar på skåpet! Jag älskar´t.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Härlig skåp det kommer att bli toppen snyggt när du gått över det med penseln. Så kul att hitta någon så fin möbel och få fixa till det gillar jag verkligen. Jag hoppas på fina före, under och efter bilder sen.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera