söndag 18 augusti 2013

Härlig slö söndag :)

Klart jag har tvättat som vanligt på söndagsmorgnarna och sopat lite men sedan har det bara varit kattgos och laterier för hela slanten :)
Något jag mår oförskämt bra av – att sänka tempot och lata mig lite, låta Luther få lite ledigt och skita i alla måsten
I kväll äter jag söndagsmiddag hos älskad och saknad bonusfamilj men innan dess lyckades jag klä på mig och ta en promenad i det ljuvliga sensommarvädret……….
IMG_8167
…….. i Smirk shorts – vad annars - de har liksom växt fast på kroppen :D
Ser ni herr tröttmössa längst upp till höger? Inte ett dugg impad av min outfit kan jag säga. Kollade bara lite sömnigt när kameran klickade och somnade om :) Måste ha hittat den perfekta platsen för trädet – jag är nästan alltid i något av de två rummen så han har råkoll på från sitt höga spanställe
Hoppas ni har en fin söndag!
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Tycker Luther kan gå i pension; han har trots allt härjat sen 1500-talet... =)

    SvaraRadera
  2. Snygging där. Hoppas du njutar av bonusfamiljen nu..
    Kram

    SvaraRadera