onsdag 14 augusti 2013

Goder afton :)

Lite slöbloggning här på onsdagen eftersom jag ska data så lite som möjligt efter jobbet tänkte jag

Allt rullar på i sakta mak och jag har inte så mycket för mig på kvällarna eftersom jag inte vill lämna Kungen ensam mer än nödvändigt så här i början

IMG_8111

Den här bilden är så usel att den är rolig – sååå galet perspektiv och varför vänta tills han vikt in framtassarna?????

Här har vi lekt med en snart söndrig råtta som pillats in och ut från den lilla dynan. Allt under upphetsade jamanden och på styva ben med öronen rakt framåt – jättekul :)

Blev inte så sen trots allt och klev in på jobbet i denna stass i hyfsad tid

IMG_8115

En kombo som jag trivdes finemang i och som kommer att åka på fler gånger

page0814

Jag har ingen produktbild på Smallville leggings i chalk så ni får hålla till godo med den i powder

Om någon annan har den bilden tar jag mer än gärna emot den ;)

Det var det hele

Må så gott!

IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Jag hittar tyvärr ingen produktbild. Jag är så glad för er att det fungerar bättre med toabesöken:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfin outfit som jag tänker sno. :) Bara så du vet.
    Kram och suss gott

    SvaraRadera
  3. Snygg stass och din sambo han går inte av för hackor heller:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig bild, ha ha, han ser galen ut :-)

    Kram från Oslo!

    SvaraRadera
  5. Snygg kombo, jag har kört samma, fast utan leggnings, men då var det betydligt behagligare temperatur också.. Klem till er båda

    SvaraRadera