torsdag 22 augusti 2013

Gårdagens dagens

För att komma ifrån smirkberoendet rotade jag lite bland mina klänningar och hittade den här mjuka sköna som jag inte haft på ett tag
IMG_8216
Saloon dress som såldes ut billigt pga problem med vissa sömmar. Jag har förstärkt med vliseline på känsliga ställen och den har klarat sig fint trots flitig användning
I kväll ska jag på grillfest så något kvällsinlägg blir det inte.
Annars inget nytt – att Oskar är underbar vet ni ju redan ;)
IMG_8185
Det här är hans nya favorit som är en inflyttningspresent från E och A – min guddotter och hennes syster. Hör ni det – han är helt galen i den :)
Ha en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Ja, mjuka är de, haft en blus men den har flyttat. Fin är du i allafall och Kungen är naturligtvis helt underbar! Ha en trevlig kväll, klem

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig katt. Supersöt klänning och tillsammans med skorna blir det ju bara wow

    SvaraRadera
  3. Snyggingar där du och Oskar:)
    Kram

    SvaraRadera