torsdag 22 augusti 2013

Fuska sig till liv i Candy crush

Jaha – visst går det :)

Blev så less igår när mina liv tog slut för fort så jag testade om det gick att lura spelet

IMG_8225

Om man ställer fram klockan i telefonen trillar det in nya liv. Man får så klart böta när klockan ställs tillbaka till normal tid men man måste ju sova också………….

Jag har varit hemma och VAK:at idag – Oskar har mått dåligt i sängen och på sin hängmatta högst upp i trädet i natt så jag ville hålla lite koll på honom. Troligen en smula hönsigt men jag kan inte låta bli – dessutom behövde jag en tur till tvättstugan

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Hshahaha! Vilket fusk. Själv är jag på 65 och kommer inte längre än så tydligen. Hjälp.
    kramar och krya på sig oskar.
    L

    SvaraRadera
  2. Fuskis:) Verkar rörigt med tiden fram och tillbaka...
    Hoppas att Oskar mår bättre.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hejsa
    Skønt at læse og se at I 2 råhygger og Oskar bruger sin kattebakke;)
    Det er sikkert hårboller han kaster op eller trænger til at få ud.
    Mine Katte ELSKER Bambus og overfalder allerrede indkøbsposen før,det er pakket ud...sjovt nok at de nærmest ved det i forvejen:)Efterfølgende kaster de så ind i mellem de der hårpølser op.
    Kattegræs gider de slet ikke,men Bambus er svært at få fat i,men nogle blomster butiker har luret at vi Katte elskere så bliver gode kunder...
    Ha det dejligt I 2!
    Kh Sabine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :)
      Å ja vi har det så bra - älskar honom!
      Han äter Ampellilja men jag har inte provat med Bambu än. I går smorde jag lite messmör på hans ena tass som han var tvingad att slicka i sig. Lite fult gjort men bra för lilla kattmagen ;)
      Kram
      Anne

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Herregud! Tur jag inte har börjat spela det där eländet;) Hoppas kissen mår bättre! Kram

    SvaraRadera
  6. Om du ställer datumet 1 dag fram, går in på spelet, ser dina nya liv och sen ställer tillbaka datumet innan du börjar spela. Så blir de inge böter ;) Ja.. jag är torsk på Candy Crush haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha - tack du okända välgörare :)

      Radera