onsdag 21 augusti 2013

Fort och rätt

Jag sa’ ju att det kommer mera :)

Svimmade lite när jag såg Lingonets kombo och slängde mig genast ut på Google för att leta rätt på den

Klick 1 minut senare – köpnufunktionen på Tradera gillas skarpt :) Säljaren är den supergulliga tjej som swappade sin CC Jacket med mig så jag tvekade inte ett dugg

#512 Triumph jacket powder

Nu är jag glad att jag snålade till och inte köpte den på rean för det här priset var bättre ;)

Har nyss provat den men bilder får vänta – det är redan för mörkt?

Tror jag ska kolla Svenska Hollywoodfruar nu – missade dem i går

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Ja, du måste titta på galenskapen:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Galet snygg, väcker ett enormt habegär:))

    Kram fina!
    Adela

    SvaraRadera
  3. Åh hurra! Jag väntar med förväntan på dina kombos. :)
    kram!

    SvaraRadera
  4. Åååå den er så vidunderlig!! Jeg vil også ha... Gleder meg til å se den på deg:)
    klem

    SvaraRadera
  5. Grattis till de läckerbiten:)
    Så Hollywoodtokorna är i gång igen?!
    Kramar

    SvaraRadera