fredag 2 augusti 2013

Efterlängtad utflykt efter jobbet

Äntligen ska jag dit – Ulriksdals trädgård
Trdgrdsbutiken  I Slottstrdgrden Ulriksdal



Där är bedövande vackert, butiken är livsfarlig – likaså trädgårdscaféet och så kan man plocka blommor och köpa grönsaker på friland
Funderade starkt på att ta med en IKEAkasse………..
Direkt efter jobbet bär det iväg och jag ska titta på precis allt så det kommer att ta sina modiga timmar – f’låt Oskar men jag kommer inte att ha bråttom hem ;)
Ska fota så klart men jag orkar nog inte göra ett inlägg när jag kommit hem så det får vänta lite
clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Där har jag varit en gång....jättefint.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte lyckats ta mig dit påmånga år så det ska bli härligt!
      Kram

      Radera
  2. jag äääälskar att gå där. ta god tid på dig och avstå inte från cafeet, finns så mycket gott:)(om det inte bara är lunchbuffe som gäller på vardagar?) Kraaam Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å nej - här ska inte avstås från caféande!
      Kramar

      Radera
  3. Härligt! Fika lite för mig med.
    kram

    SvaraRadera
  4. Ser ut som ett alldeles förträffligt ställe att vistas på:)
    Kram

    SvaraRadera